De dag begint goed - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dana - WaarBenJij.nu De dag begint goed - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dana - WaarBenJij.nu

De dag begint goed

Blijf op de hoogte en volg Dana

14 Augustus 2015 | Nederland, Amsterdam

hallo allemaal,

Om jullie even op de hoogte
te houden aangezien we al in Spanje horen te zijn.

Onze vlucht van 6;55 is vertraagd naar 8;55.
Dit was al balen maar ach, het kon nog en vanwege het weer snapten we het wel.

Om half 9 gingen we ons melden en hoorden we dat onze nieuwe vertrektijd 11:40 is geworden.

Dus vanuit schiphol Amsterdam, de dag begint goed. We zitten heerlijk 4uur bij een wifi spot filmpjes te kijken.

Om alles nog een beetje goed te maken kregen we gelukkig een coupon van 10€ om bij 1 eet tentje uit te geven.
Dus we hebben iniedergeval lekker kunnen eten (en gratis want een broodje zalm is al €6,50 )

• 14 Augustus 2015 - 10:25

Ferd:

ja dit is erg balen, ik had al een slecht voorgevoel vanmorgen met dat onweer en harde regen.