Huisje - Reisverslag uit Mijas Costa, Spanje van Dana - WaarBenJij.nu Huisje - Reisverslag uit Mijas Costa, Spanje van Dana - WaarBenJij.nu

Huisje

Blijf op de hoogte en volg Dana

14 Augustus 2015 | Spanje, Mijas Costa

hee,

toen we uiteindelijk om 11;40 mochten boarden en om 12uur gingen vliegen werd het spannend.

toen kwam het toch echt dichtbij, dag Nederland en er is geen mogelijkheid meer om te ontsnappen (want spannend is het toch stiekem wel)

toen we om half 3 geland waren en we om 3 uur de koffers hadden gingen we naar buiten.

Daar stond Brian op ons te wachten met een Ace bordje.
toen was het nog 25minuten rijden naar ons appartement.

het appartement is groot met 3slaapkamers, 3 badkamers , tv, gezamlijke woonkamer/keuken, WIFI en een ontzettend mooi en groot dakterras.

Kim en ik zitten op de eerste verdieping, hebben een grote kamer met 3bedden, een eigen badkamer met ruim bad + wc, en een walk-in closet.

we delen het huisje nu met 2 meiden, waarvan er 1tje maandag weggaat en de ander er in het weekend nooit is'.

onze verwachting was moe en kapot aan te komen in ons appartement, aangezien we al vanaf half 6 op schiphol waren en er in het vliegtuig allemaal huilende en jengelende kinderen waren, was daar ook geen mogelijkheid even te dutten.
maar in tegenstelling tot dat zijn
we zboodschappen gaan doen, de supermarkt is hier nog geen5 minuten vandaan, daarna zijn we lekker op een terrasje wat gaan eten , en toen door naar het strand die grenst aan ons appartement. (op dit moment is dat onwijs mooi met de mooie roze ondergaande zon wat je ziet vanaf het dakterras).

we genieten volop, het is hier onwijs mooi, erg lekker weer , en bovenal beter als verwacht.

liefs Dana

• 14 Augustus 2015 - 21:31

Sanne :

Wat goed om te horen moppies!!
    Have fun!

• 15 Augustus 2015 - 12:27

Sanne!:

Lekker hoor meiden! Heerlijk genieten van jullie dagen vrij en dan maandag aan de bak!
    Jullie kunnen het!

• 15 Augustus 2015 - 13:04

Marja:

Hoi Daantje, wat klinkt het allemaal leuk! Heel ander onderkomen dan je vorige stageadressen ! Ligbad en walk-in closet , poeh. En wat goed dat jullie al zoveel gedaan hebben. Gaan jullie vandaag of morgen ook naar jullie stageplek wandelen om te zien hoe lang je daar over doet ? Wat heerlijk dat verder alles zo dicht bij is, geniet er van [vergeet je niet in te smeren] Groetjes ook aan Kim xxxMarja

• 15 Augustus 2015 - 17:24

Christel, Senna En Lana :

Hey meis!
    Wat fijn dat jullie goed zijn aan gekomen!
    En wat goed te horen dat alles beter is dan verwacht