4/5 - Reisverslag uit Mijas Costa, Spanje van Dana - WaarBenJij.nu 4/5 - Reisverslag uit Mijas Costa, Spanje van Dana - WaarBenJij.nu

4/5

Blijf op de hoogte en volg Dana

25 Augustus 2015 | Spanje, Mijas Costa

Sorry allemaal het heeft even geduurd.

Het is alweer dag 4 van de 5 , het gaat lekker. Me lichaam doet wel pijn en ben ook wel moe haha.

Dagen zijn redelijk hetzelfde met wel elke dag nieuwe indrukken, nieuwe ervaringen en nieuwe dingen om te leren.

Er waren twee huisgenoten bij gekomen, eentje in onze slaapkamer, maar we hebben Kelly bij ons nu en haar naar boven. (Anouk)

Ook was Kaylee er ook een nieuwe die kwam hier als tussenstop en zou later doorgaan verder Spanje in naar een andere opvang.
Uiteindelijk ging ze vandaag mee met Kim en mij.
Helaas ging het niet helemaal zoals ik het heb verteld , ze ging meerdere hokken tegelijk openen en ook hokken waarvan honden niet bij elkaar kunnen.

Hierdoor stond ik vanmiddag midden in een honden gevecht, allemaal schrammen en blauwe plekken op me benen. Ik stond toch wel echt te shaken, maar het ging goed. En uiteindelijk geen open wonden alleen wat bloed in zijn bek.

Dat meisje is uiteindelijk vanmiddag weg gegaan. En toen we thuis kwamen was er alweer een nieuwe huisgenoot in de plaats.

Ook mocht ik vandaag mee naar het veld, dat is waar de honden naar buiten gaan. Is wel gaaf om te zien hoe ze al hun energie eruit rennen. En hoe blij ze zijn , en dan fijn genieten.

Er is ook goed nieuws! Alexxia is gereserveerd samen met nog een galgo. Er zijn al een paar hondjes van mijn sectie op vluchten naar belgie gegaan.
Wel zijn er daarvoor 3 puppies terug gekomen vanaf het dodingstation op mijn afdeling , en 5 nieuwe galgo's van een vrouw die zegt dat ze ziek is en er niet meer voor kan zorgen, ik ben benieuwd.

Kim en ik hebben nog een rondleiding gegeven aan een Belgisch vrouw die Ace - Charity support en benieuwd was hoe het er nou uitzag. Dus wij hebben haar alles laten zien, zoveel mogelijk verteld van wat we wisten. En uiteindelijk is ze naar huis gegaan en heeft ze een puppie gereserveerd. We waren onwijs trots samen.

Marielle van Ace , iemand die roosters regelt en een hogere functie heeft, heeft ons verteld dat we het erg goed doen. Vandaar alle verantwoordelijkheid. We mogen nu al vrijwel alles en ook oogdruppels en antibiotica toedienen. Ze heeft ons gevraagd op de afdeling te blijven waar we nu staan. En andere stagiaires te begeleiden. En een soort van baas van de stagiares te worden. Omdat ze ons ermee vertrouwd. En zodra het fout gaat om naar haar toe te gaan.
Ik kan niet beschrijven met hoe trots ik ben.

Ook heb ik nagevraagd, de honden blijven net zolang in de opvang tot ze geadopteerd worden. Er worden geen honden ingeslapen

En last but not least voor nu, onze barman in het cafe, heeft speciaal voor ons Malibu gekocht zodat we een malibu slush puppie kregen haha.

Ik hoop straks weer meer tijd te hebben voor verslagen! Sorry.

Liefs xx

  • 26 Augustus 2015 - 18:11

    Marja:

    Hoi Dana, ik kan me wel voorstellen dat je niet elke dag puf en tijd hebt om te schrijven. Gelukkig heb je vanaf morgen weer weekend. Fijn dat het nog redelijk goed afliep met de loslopende honden, hopelijk heeft ze er van geleerd. Wat een vreselijke naam ; dodingscentrum ! Ik heb even gegoogled en de naam zegt inderdaad wat het is. Brrrr. Leuk dat jullie zo zelfstandig mogen werken, maar ook wel een grote verantwoordelijkheid. Heb je gezien dat er op de ace-site bij 22/8 ook een paar leuke foto's van jou staan?

  • 28 Augustus 2015 - 09:54

    Mam:

    Hoi mop
    Wat gaan jullie lekker zeg. Zoveel positieve berichten dan kan je ook niet anders dan heel trots op jezelf zijn!!!! Wij zijn dat zeker.
    Gelukkig heb je nu een paar vrije dagen en kan je lekker weer even bijkomen.
    Wil je alleen voor de rust van je moeder niet meer tussen vechtende honden springen, gooi er maar gewoon een bak water overheen dat schijnt ook te helpen.
    Fijne dagen en tot je volgende berichten xx

  • 29 Augustus 2015 - 11:27

    Fred:

    Hoi Dana,

    Het is goed om te horen dat je het nog steeds naar zin hebt.Er is ook nog tijd om te ontspannen en naar een cafe te gaan.Ja en zelfs als eregast aan een gereserveerde tafel.

    Geniet nog van je verblijf daar in Mijas want voor je het weet moet je al weer terug naar huis.


  • 30 Augustus 2015 - 21:19

    De Buren:

    Hoi Dana,

    Zo te zien aan je verslagen heb je het erg naar je zin. Wij zijn bijna klaar voor de reis naar Fuengirola.
    Wij zien dat het behoorlijk warm is daar,wel lekker als je vrij bent.
    Wij gaan je snel zien, en nogmaals ik vind het super stoer van jou dat je dit doet.

    Groeten van de buren!

  • 01 September 2015 - 16:34

    Marina Van Staveren, Clusius College:

    Hoi Dana en Kim,

    Wat super leuk om te lezen hoe jullie het daar allemaal doen. Geweldig dat jullie van Mariëlle die extra verantwoordelijkheden hebben gekregen, dat is niet mis! Je kan terecht trot zijn hoor!

    Ik kijk uit naar het volgende reisverslag en zal jullie op die manier hiervandaan volgen. Binnenkort bel ik natuurlijk ook even.

    Heel veel plezier en succes!

    Groetjes van Marina van Staveren,
    Clusius College Alkmaar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Mijas Costa

Spanje

op stage naar Malaga voor 11 weken

stage lopen bij : Ace Charity

Recente Reisverslagen:

09 November 2015

in nederland

24 Oktober 2015

aftellen

12 Oktober 2015

korte update

01 Oktober 2015

vakantie voorbij

13 September 2015

zaterdag 12/9
Dana

Actief sinds 09 Aug. 2015
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 5193

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2015 - 03 November 2015

Spanje

Landen bezocht: