long time ago - Reisverslag uit Mijas Costa, Spanje van Dana - WaarBenJij.nu long time ago - Reisverslag uit Mijas Costa, Spanje van Dana - WaarBenJij.nu

long time ago

Blijf op de hoogte en volg Dana

10 September 2015 | Spanje, Mijas Costa

Haha lang geleden sorry!

Drukdrukdruk.

Op mijn afdeling is niet heel veel meer te vertellen , alles gaat zijn gangetje. Alexxia is uit reservatie gehaald, helaas.

Ik heb nu 12galgo's en geen boxers meer. Aangezien er een ander meisje op mijn afdeling heeft gestaan, alles toen redelijk fout ging en 1 van mijn boxers een puppie greep. Zijn mijn boxers verplaatst.

Ik moet jammer genoeg naar een andere sectie, doordat er zoveel stagiaires zijn moeten ze iedereen rouleren. Wel lastig aangezien ik nu al mijn 50 honden bij naam ken. Maar ik ga me best doen op die andere sectie.

Voor de rest gaan we elk optreden van Rio met hem mee. á 4x per week. En ik moet zeggen het sloopt je wel. Want zo hebben we dagen dat we 4uurtjes in 1 nacht slapen en dat dan 2/3 dagen achter mekaar. Maar we slapen dan tussen de middag en we hebben het er zeker voor over. Het is onwijs leuk, gezellig en zo komen we ook nog is uit ons dorpje.
Ik heb me dinsdag avond toch een onwijs mooi groot en luxe restaurant gezien. Poeh! Belanrijkste en grootste van La Cala. Met een zwembad en uitzicht op zee. De eigenaar heeft ons gevraagd of Kim en ik elke dinsdagavond met Rio mee willen. Omdat volgens de baas hij beter en vrolijker zingt als wij er bij zijn. Nou dan kijk je wel even je ogen uit als een dat gevraagd wordt bij zo'n chique restaurant.

Onze weekenden zijn geruild, ipv do en vrijdag is het nu ma en dinsdag. Dus donderdag op het strand gelegen
Vrijdag zijn Kim Rio en ik naar het bioparc geweest. Erg mooi maar wel redelijk klein. Binnen twee uurtjes gezien.
Toen twee dagen werken, waarin ik alles moest opknappen van wat er het weekend fout ging.
Maandag regende het hier en hebben we het hele huis schoon gepoetst. En zijn buurman en buurvrouw( ja die van Nederland) langs geweest!
En dinsdag zijn Kim Mieke en Ik naar Miramar geweest, dat is het winkelcentrum met primark.
Kim en ik hebben samen daar een heel mooi rood jurkje gekocht welke we nu aandoen als Rio in een chique restaurant moet werken.

Dinsdag avond meegeweest met Rio, woensdag avond ook. Vandaag (donderdag) heerlijk kunnen slapen. Dan morgen (vrijdag) werken en vrijdagavond weer mee. En zaterdag werken en met Rio mee. Zondag laatste dagje. En dan weer bekijken wat we in ons weekend gaan doen.

Over 8daagjes komt me papa al hierheen. En dan heb ik lekker mijn herfstvakantie naar voren kunnen schuiven. Naar maandag 21sep tot maandag 28.

En ohja dat meisje die dus niet zo lekker gaat, zit hier in het appartement en werkt thuis en op het werk niet netjes en heeft haar laatste waarschuwing gehad. Duidelijk en streng zijn ze hier wel!


Hoop dat jullie weer goed op de hoogte zijn.
En bedankt voor de lieve kaartjes!
Liefs Dana

  • 11 September 2015 - 07:43

    Nelly:

    Hoi Dana, je hebt het allemaal super voor elkaar . Hard werken maar dat heb je er voor over en je krijgt er heel veel dierenliefde voor terug. Is Rio stiekem verliefd op 1 van jullie??? Ontzettend gaaf dat jullie allemaal leuke dingen mogen doen met hem. Heel, heel veel plezier,

  • 11 September 2015 - 12:00

    Marja:

    Hoi Dana, om de een of andere reden ben je in mijn spam beland?! Maar ik kan je wel vinden gelukkig. Jullie hebben het maar druk. Jammer dat je naar een andere sectie moet, hopelijk gaan ze dat niet nog een keer doen. Maar misschien kom je daar je boxers weer tegen ?!? Ik neem aan dat je Allexxia wel blijft volgen.
    Wat gezellig dat de buren zijn geweest. En dat je vakantie hebt als je vader komt. Werkt Kim dan wel gewoon door en hebben jullie daarna weer hetzelfde werkschema?
    Vervelend dat dat meisje het op het werk en thuis niet goed doet ook wel sneu voor haar.
    Zeg als jullie in dat chique restaurant in jullie rode jurkjes rondwandelen krijgen we daar dan een foto van te zien?
    Nou Dana veel plezier nog verder en pak als het kan ook af en toe een rustmomentje xxx Marja

  • 13 September 2015 - 12:24

    Fred:

    He Dana,

    Leuk toch dat je naar een andere afdeling gaat, zo leer je alle honden van de refugee kennen.

    Die stap avondjes met Rio zijn wel zwaar, bijn zwaarder dan het werken met de honden.Misschien is het idd wel zo dat Rio beter zing als jullie er zijn, hij heeft dan meer inspiratie denk ik.

    Nog 5 dagen en dan kom ik het allemaal meemaken, ik neem video camera en fototoestel mee om een verslagt voor je moeder te maken( en andere geinteresserden).

    Hasta Sabado

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Mijas Costa

Spanje

op stage naar Malaga voor 11 weken

stage lopen bij : Ace Charity

Recente Reisverslagen:

09 November 2015

in nederland

24 Oktober 2015

aftellen

12 Oktober 2015

korte update

01 Oktober 2015

vakantie voorbij

13 September 2015

zaterdag 12/9
Dana

Actief sinds 09 Aug. 2015
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 5195

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2015 - 03 November 2015

Spanje

Landen bezocht: