vakantie voorbij - Reisverslag uit Mijas Costa, Spanje van Dana - WaarBenJij.nu vakantie voorbij - Reisverslag uit Mijas Costa, Spanje van Dana - WaarBenJij.nu

vakantie voorbij

Blijf op de hoogte en volg Dana

01 Oktober 2015 | Spanje, Mijas Costa

En dat was het dan alweer,
Me weekje vakantie voorbij.
Me eerste werkdag alweer achter de rug. En nu de laatste 5weken ingaan. Met een goed en vertrouwd gevoel.

Afgelopen week heel fijn gehad papa en Wal hier waren. Leuke dingen gedaan. Papa de refugio en al mijn hondjes laten zien. Aan iedereen voorgesteld. Laten zien hoe ik elke ochtend ontvangen word door mijn lieve 12 galgo's en Macho.
Wal heeft mijn hele rondleiding gefilmd in zo'n 30 minuten aan film.
Daarna me appartement laten zien. Alleen Mieke en ik gingen mee met de auto en kim en nikki op de fiets. Stond ik dan zonder sleutel. Dus Fabienne deed gelukkig de beneden deur open. Maar toen boven, ik geen sleutel, fabienne niet. Papa Wal en ik door het raam naar binnen klimmen haha.
Savonds zijn we samen met Kim uiteten geweest en heerlijk rond gegaan in Fuengirola.
De volgende ochtend ben ik om half 9 met papa en wal naar de opvang gegaan om te laten zien hoe alle honden naar het veld gaan. Wat voor choas dat is, en hoe belangrijk het is je honden goed te kennen. Bij naam en karakter.
Daarna gingen we op een boottocht om dolfijnen te spotten, en Mieke mocht mee :). Zowaar ook nog dolfijnen gezien. Was onwijs gaaf en heel leuk. Wel te ver weg om fotos te maken. Wal en papa gingen daarna een biertje doen op een terras en Mieke en ik lekker winkelen in Fuengirola :).
Dinsdag gingen we naar Marbella, papa wal en ik. Daarna zwemmen bij hun hotel en savonds naar een chique restaurant. En Mieke mocht weer gezellig mee. We gingen naar Rio die daar optrad. In restaurant Valparaiso.
En woensdag was alweer de laatste dag, en toen hebben we heerlijk op het strand gelegen.
Afscheid nemen van papa was wel weer jammer! Maar was onwijs blij dat ik hem alles kon laten zien. Ik wil hem laten zien hoe erg ik hier groei, en hoe goed het met me gaat.

De rest van de vakantie heb ik vooral veel geslapen, ik was toch best gesloopt na 5weken werken. Ook ben ik veel met Rio mee geweest naar optredens. Hierdoor heb ik heel veel nieuwe plekken in Spanje gezien.

Ook is in de vakantie Fabienne (een huisgenoot) van de trap gevallen. En heeft eventueel een fractuur in haar twaalfde wervel en is hierdoor naar huis gemoeten.

Tevens waren Kim haar ouders en vriend deze vakantie ook in spanje. Waardoor ik Kim zondagavond zag. En daarna pas weer de maandag erop.

En dan vandaag weer me eerste werkdag. Er is niet veel veranderd alleen de werktijden zijn nu elke dag van 9 tot 5. Dat is wel even wennen. Maar ook goed te doen. Er is 1 fiets uit Rio zijn tuin gestolen. En 1 fiets is stuk gegaan. Hierdoor lopen we nu met de andere meiden mee.

En oh wat was het fijn om me hondjes weer te zien. Ik deed de hokken van dr galgo's open. Ging op me hurken. En weg was ik. Allemaal kwamen ze knuffelen.

Alexxia is eindelijk geadopteerd en gaat lekker vliegen deze week! Naar haar gouden mandje.

En macho is nog het leukst van allemaal. Die kan tussen de hekken door. En toen ik er niet was liep hij in sectie 1/2 en 3 rond. En iedereen werd gek van hem. En nu lag hij vandaag heerlijk te slapen in mijn schoot.

Nou iedereen weer op de hoogte.
Weltrusten
Xxxx

  • 01 Oktober 2015 - 08:17

    Nelly:

    leuk hoor, dat je dit allemaal met je vader kon delen. Het gaat goed met jou. Top.

  • 01 Oktober 2015 - 08:27

    Fred:

    Mogguh, Wijffie,

    Het waren leuke dagen en je hebt ons laten zien hoe je werkt , woont en met wie je omgaat.
    Ae hebben de refugio gezien en je collega`s en het lawaai van de honden gehoord.Jee zeg wat gaan die tekeer.We hebben ook nog genote van Rio toen hij optrad in Valparaiso, dat kan ik van het eten niet zeggen.Het lijkt een chique restaurant maar is het dus niet.

    Wal en ik hebben 5 dagen plezier gehad en we willen het zo weer overdoen.Het weer was voortreffelijk , Mijas een plaatsje gelijk aan bergen aan zee,,Fuengirola een leuk stadje en Marbella was weer een grotere plaats.De markt in Mijas had leuk geweest voor je moeder.

    De foto`s en de film zijn ook goed gelukt, maar dan kan ook niet anders omdat Wal dit vaker gedaan heeft.
    We hebben nu al zin om volgend jaar op vakantie te gaan naar fuengirola, dan ga je zeker mee he ?

    De laatste weken komen nu aan en als dat net zo goed gaat als de eerste 5 weken dan heb je het prima gedaan en een top stage gedraaid.

    Mucho besos
    Tu Padre

  • 01 Oktober 2015 - 09:00

    Angelique:

    Hoi Dana,
    Ik vind het super om je verslag elke keer weer te lezen,
    en te horen hoe geweldig je het vind.
    Leuk dat je vader het nu ook allemaal heeft gezien
    hoe jouw leventje daar gaat.
    Ik ben benieuwd naar de film, die willen we natuurlijk ook zien.
    Balen dat je nu elke morgen weer moet lopen,
    maar als de dan weer op je werk bent maken de honden je dag weer goed.
    Veel plezier weer en geniet ervan.

    groetjes van ons allemaal xxx

  • 01 Oktober 2015 - 19:12

    Marja:

    Wat een onwijs leuke vakantie heb je gehad. En leuk dat papa en Wal hebben kunnen zien hoe jij daar werkt. en hoe je inderdaad gegroeid bent want dat lees ik ook tussen de regels door. Gelukkig mag je nog 5 weken werken ook al is het best zwaar,want je zult echt wel moeten afkicken van je honden.

  • 01 Oktober 2015 - 20:01

    Wal:

    Hoi Dana,

    Voordat ik met je vader een weekje bij je op bezoek kwam in Fuengirola kende ik je nog niet zo goed. Als ik bij jullie thuis langskwam schoot je af en toe voorbij uiteraard wel groetend, maar snel weer naar je eigen kamer.
    In zo'n weekje leer je elkaar wat beter kennen en ik heb een aantal keren tegen je vader gezegd dat hij trots kan zijn op de wijze waarop jij je mannetje ( hondje) staat in het verre Spanje.
    Zowel in je appartementje met de andere meiden als op je werk. Je weet goed hoe je het allemaal wilt hebben en regelt het gewoon. Je doet je werk met zoveel enthousiame en passie dat iedere werkgever blij mag zijn met zo'n werkneemster. Dat komt allemaal wel goed Dana. Vooral lekker jezelf blijven.
    Je vader en ik hebben ontzettend genoten in Fuengirola. Alle dagen ruim 30 graden en iedere avond lekker uiteten bij 24 graden. En natuurlijk je mooie rondleiding en het uitlaten van de honden 's morgens vroeg. Je adviseerde ons om een lange broek aan te doen ivm het opspringen van de honden, terwijl jezelf in je korte broekje onder de blauwe plekken kwam te zitten. Ook zagen wij tijdens je rondleiding wat een mooi appartement daar hebt. Zal straks wel weer even wennen worden op je eigen kamertje. En ook de donkere verkopertjes zal je missen. Iedere dag en avond weer. Ik heb er in ieder geval nog een mooie ezel aan over gehouden:) Je vader en ik hebben al weer flinke heimwee naar Spanje hoewel we hier nu eindelijk een beetje nazomer hebben ( alleen die 16 graden haalt het niet bij jouw temperaturen) Enige minpuntje van onze vakantie was dat jij ons niet gewaarschuwd had voor het foute parkeren. Voor dat bedrag hadden wij nog wel even de bloemetjes kunnen buiten zetten. :)
    Okay Dana, doe de groeten aan al je vriendinnen en Rio daar en geniet nog even met volle teugen van je laatste weekje. Enne....... nog bedankt voor je gastvrijheid !
    x Wal.


  • 02 Oktober 2015 - 19:42

    Mam:

    Hoi mop
    Als ik zo je verslag lees en de film en foto's zie ben ik toch stiekem wel wat jaloers. Had je best 'live' in actie willen zien. Ben nog steeds beretrots op je hoe je het allemaal doet daar. Papa en Wal waren ook vol lof over je. Zowel werk als privé je hebt het allemaal top voor elkaar.
    Blijf genieten meis!!

    XXX mam

  • 03 Oktober 2015 - 19:15

    Oma En Ko:

    Bij ons gaat alles goed Het is leuk te lezen dat het bij jou ook goed gaat
    We hopen dat je nog een mooie tijd mee maakt en dat we je daarna weer gauw mogen zien
    Groetjes Oma en ome Ko

  • 03 Oktober 2015 - 20:54

    Evelien:

    Wat een leuk verslag dana en ook suoer om je vader even om je heen te hebben. Leuk om alles zo te kunnen laten zien aan hem en Wal. Die film krijgen we vast nog wel eens te zien. In je vanakntie ook even lekker bijgetankt, dat doe je goed! Geniet nu nog je laatste stukje daar van alles want wat een belevenis zeg. Top!! Groetjes van evelien.

  • 07 Oktober 2015 - 19:18

    Wal:

    Hoi Dana,

    Ik heb nog met je vader gesproken over je talentvolle vriend.
    Zullen wij hem opgeven voor de Voice of Holland?

    Gr.Wal en Fred

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Mijas Costa

Spanje

op stage naar Malaga voor 11 weken

stage lopen bij : Ace Charity

Recente Reisverslagen:

09 November 2015

in nederland

24 Oktober 2015

aftellen

12 Oktober 2015

korte update

01 Oktober 2015

vakantie voorbij

13 September 2015

zaterdag 12/9
Dana

Actief sinds 09 Aug. 2015
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 5205

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2015 - 03 November 2015

Spanje

Landen bezocht: