korte update - Reisverslag uit Mijas Costa, Spanje van Dana - WaarBenJij.nu korte update - Reisverslag uit Mijas Costa, Spanje van Dana - WaarBenJij.nu

korte update

Blijf op de hoogte en volg Dana

12 Oktober 2015 | Spanje, Mijas Costa

Hallo allemaal,
Even een korte update.
Er is helaas niet veel te vertellen. Alles gaat goed. Veel hondjes worden geadopteerd. En ja ik geniet nog steeds elke dag!
Het gaat nu wel snel. Over 3 weekjes ben ik alweer bijna thuis. Van mij part hoeft dat niet en blijf ik hier nog 11 weken.
Ik zou dit avontuur zo weer over doen. En weet dan ook dat ik dit echt heel leuk vindt. Hoe eng het ook is. De volgende kans voor buitenlandse stage pak ik weer met twee handen aan!

Ondanks al dit merk ik wel dat mijn lichaam wat minder energie heeft en dat ik wat meer moe ben deze week. Maar dat is straks wel weer beter.

Helaas is er afgelopen zaterdag wel wat naars gebeurd. Op sectie twee zijn er 3 honden die dominant zijn met voer. Deze moet apart geplaatst worden. Met een riem vast aan het hek en dan een voerbak( zodra de honden voer hebben mogen wij pauze houden ) Dit gaat elke dag goed. Behalve zaterdag. 1 van de honden had er denk ik geen zin meer in . Hij zat vast aan z'n riem maar is alsnog over het hek gaan klimmen waardoor hij zichzelf ophing. Helaas hebben wij deze hond zo aan moet treffen na onze pauze. Ook lopen er op elke afdeling een paar makkelijke en vriendelijke honden los. Eentje heeft dus in de lies gebeten van de hond die zichzelf ophing. Ik vermoed dat hij dit heeft gedaan uit hulp of schrik. Ik ga ervan uit dat de hond toch stuiptrekkingen heeft gehad en dat de ander wou helpen. Hierdoor was het beeld na de pauze toch wat heftiger, vanwege een bloedplas die er nog omheen lag.

Dit is voor het eerst dat zoiets is gebeurd. Vrij heftig was het wel. Er is nu gelijk de regeling gemaakt dat eerst de stagiaires pauze houden, en dan afgewisseld worden door de werknemers. Zo blijft er altijd iemand boven bij de honden. Gewoon om ze te observeren omdat dit soort dingen gebeurd zijn binnen 30 min.

Ik ga nu lekker rust nemen in me weekend. En misschien morgen nog even winkelen met de meiden.

Hasta luego

  • 12 Oktober 2015 - 16:33

    Zusje!:

    Getver wat een nare ervaring!
    Naar huis komen vind ik ook wel weer gezellig hoor! Maar snap dat je wilt blijven!!
    Geniet nog even mop!! Xx

  • 12 Oktober 2015 - 19:13

    Fred:

    Hola mi Hija,

    Je mag van mij blijven hoor , dan heb ik weer een reden om langs te komen.Het gaat nu wel snel, en ik denk ook dat je het onwijs naar je zin heb.

    Maar ik denk dat het ook wel weeer lekker is als je naar huis komt, lekker genieten van normaal avond eten, piepers en groenten.

    Dat gedoe met die ophang hond was ook niet zo leuk, je zal wel flink geschrokken zijn toen je die hond zag hangen aan zn riempje.
    En dan nog bloed erbij omdat een andere hond honger had !!! Grrrrrrrrrr, ik moet er niet aan denken.

    Je sluit je blog zelfs af met een spaanse zin, toppie hoor.

    Te quiro, muchos besos y saludas a Rio

  • 14 Oktober 2015 - 20:52

    Marja:

    Hoi Dana,
    Wat een nare ervaring maar ook goed dat er meteen actie op wordt ondernomen. As zal dat beeld nog
    wel even op je netvlies blijven hangen. De tijd gaat inderdaad snel voor je het weet ben je weer thuis maar met een hele ervaring rijker. Geniet nog maar even met volle teugen van je tijd daar. Thuis kan je wel weer bijkomen!
    xxxMarja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Mijas Costa

Spanje

op stage naar Malaga voor 11 weken

stage lopen bij : Ace Charity

Recente Reisverslagen:

09 November 2015

in nederland

24 Oktober 2015

aftellen

12 Oktober 2015

korte update

01 Oktober 2015

vakantie voorbij

13 September 2015

zaterdag 12/9
Dana

Actief sinds 09 Aug. 2015
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 5204

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2015 - 03 November 2015

Spanje

Landen bezocht: