aftellen - Reisverslag uit Mijas Costa, Spanje van Dana - WaarBenJij.nu aftellen - Reisverslag uit Mijas Costa, Spanje van Dana - WaarBenJij.nu

aftellen

Blijf op de hoogte en volg Dana

24 Oktober 2015 | Spanje, Mijas Costa

Hallo lieve mensen,

Ik heb niet veel meer meegemaakt of te vertellen.
Ik heb het nog steeds naar me zin, heb hier onwijs veel geleerd, gezien en meegemaakt.
Ook nieuwe speciale mensen ontmoet.
Ben ook nog steeds heel veel met Rio mee.

Maar onderhand word het al aftellen.
Nog 1 dag dan 2 vrij. Waarin ik dinsdag met Mieke Fleur en de ouders van Mieke wat leuks ga doen.
En dan nog 3 dagen werken , afscheid nemen. Dan nog 3 dagen met Rio samen en daarna is het alweer tijd om terug te gaan.

Wel kan ik vertellen, dat ik een onwijs leuk pakket van me lieve zus en bonusbroer heb gekregen.
Ik heb mijn 50 honden heerlijk kunnen verwennen met snoepjes en speeltjes.
Ook Ace zelf was erg blij met het onwijs lieve gebaar!
Al me hondjes waren door het dolle en heel enthousiast op hun mini botje aan het kauwen. Het werd met dank in ontvangst genomen, en met kraaloogjes kwamen ze terug voor meer.
Heel erg bedankt!! Jullie zijn toppers ik hou van jullie.

Ga nu lekker slapen,
En zie jullie over 10 dagen.
Ga ik heerlijk de oren van jullie hoofd afpraten tot jullie me terug sturen naar spanje :)

Liefs Dana.

  • 25 Oktober 2015 - 00:33

    Marja:

    Ja het wordt nu echt aftellen nu. Nog maar 5 echte werkdagen het zal wel raar zijn als je weer terug in Nederland bent. Maar je hebt erg veel geleerd en bent een stuk zelfverzekerder en zelfstandiger geworden als ik het zo hoor. Leuk om van alles wat mee te hebben gekregen door je stukjes en foto's
    Maar no way dat we je terug naar Spanje sturen ; jammer voor Rio. xxxxMarja

  • 25 Oktober 2015 - 14:19

    Fred:

    Hoi Dana,

    De 10 weken zijn voorbij gevlogen, ook voor ons allemaalhier thuis.Je heb idd heel veel geleerd en nieuwe mensen ontmoet.
    In de tijd dat ik er was heb ik die mensen ook ontmoet en ik kan mij voorstellen dat het afscheid volgende week niet mee zal vallen.Weet wel dat wij je met open armen ontvangen.

    Dan moet de knop weer om en moet je ook weer naar school, en zal je Mijas en ace in het begin nog wel missen.
    veel tijd daarvoor heb je niet want er moet weer naar een andere stage gezocht worden.
    Kortom , je krijgt het ook nog druk thuis.

    Hasta proxima semana




  • 25 Oktober 2015 - 15:50

    Wal:

    Hoi Dana,

    Je kunt terugkijken op een geweldige tijd in Spanje waar je vader en ik een weekje getuigen van mochten zijn. Bereid je maar voor op de herfst in Nederland. Toen je vader en ik terugkwamen gingen wij ook van de 32 graden naar de 12 graden ! Voor jou zal het verschil iets kleiner zijn.
    Je zult het geblaf ook wel gaan missen, maar dan kijk je de film die wij gemaakt hebben nog maar een keer extra.
    Ik weet in ieder geval zeker dat de hondenwereld het treft met iemand zoals jij en ben benieuwd hoe lang het nog duurt voordat de Bloemaertlaan een nieuwe bewoner krijgt :)
    Geniet nog even van Andalusië, je honden en niet te vergeten Rio !
    En dan weer lekker gemotiveerd verder met je opleiding.
    Wij gaan nog veel horen van Dana !
    Gr. de Kockentjes


  • 27 Oktober 2015 - 21:28

    Mam:

    Hoi mop
    Het aftellen is nu echt begonnen. Nog maar 3 dagen werken en dan afscheid nemen van al je honden en ook van Macho! Dat zalniet meevallen.
    Daarna heb je nog 4 dagen om op te ruimen en spullen in te pakken. Gelukkig is dat niet heel veel werk en blijft er genoeg tijd over om nog wat leuks met Rio te doen. Afscheid nemen van Rio zal nog wel heel watmoeilijker worden maar als hij naar Nederland komt is hij hier van harte welkom.
    Nou moppie geniet nog even en dan lekker naar huis want ik heb zin om je heerlijk te knuffelen.
    XXX mam

  • 29 Oktober 2015 - 14:18

    Sanne En Eelco:

    Hey zusje!
    Tis wel weer fijn dat je naar huis komt hoor! Mis mn shop en zwem maatje!
    Geniet nog even! En maak er nog wat gezelligs van met rio!
    De hondjes hebben aan jou en goede gehad!
    Wij zijn blij dat ace blij was met onze honden spulletjes! Het is ze gegunt!
    Lieverd geniet nog even!!
    Xxxx van ons!

  • 31 Oktober 2015 - 16:57

    Evelien:

    Nou Dana je laatste werkdagen zitten erop. Nu nog je koffer helemaal inpakken, verblijf netjes achterlaten en dan hop vliegen... Terug kijkend op een mooie, leerzame en ook gezellige tijd met andere kun je hier wel op terug kijken.
    Fijne terugreis en tot snel. X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Mijas Costa

Spanje

op stage naar Malaga voor 11 weken

stage lopen bij : Ace Charity

Recente Reisverslagen:

09 November 2015

in nederland

24 Oktober 2015

aftellen

12 Oktober 2015

korte update

01 Oktober 2015

vakantie voorbij

13 September 2015

zaterdag 12/9
Dana

Actief sinds 09 Aug. 2015
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 5198

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2015 - 03 November 2015

Spanje

Landen bezocht: