stagebegeleidster ontmoet - Reisverslag uit Mijas Costa, Spanje van Dana - WaarBenJij.nu stagebegeleidster ontmoet - Reisverslag uit Mijas Costa, Spanje van Dana - WaarBenJij.nu

stagebegeleidster ontmoet

Blijf op de hoogte en volg Dana

20 Augustus 2015 | Spanje, Mijas Costa

vandaag zelfde dag als gister en eergister, ik was weer heerlijk aan het werk op sectie 3 , me kraan is gemaakt dus die lekt niet meer! Was gelijk een stuk warmer haha.

Ik probeer nu meer de dieren te leren kennen, en te herkennen bij naam.

Vandaag had ik de dentastix mee om aan constance en alexxia te geven, ik dacht dat er 2 sticks inzaten maar waren er drie.

zodra ik die twee apart had gezegd en bij ze 1voor 1 in het hok kwam doken ze gelijk ineen met hun kop naar beneden en staart tussen de poten. Ik ben in het hoekje op de grond gaan zitten, op gelijke hoogte. Ik lliet haar naar me toe komen en begon haar te knuffelen. Daarna gaf ik de stick en ze genoten er beide enorm van.
ondertusen hadden de andere het toch wel door en de derde stick te ik pakken gekregen. Die in de kast lag en dat kast stond op de tafel haha.
Ik heb de stick in 4geknipt met de schaar en ze allemaal een stuk gegeven. Uiteindelijk had ik 4 grote vrienden die allemaal achter me aan liepen.

Met alexxia begin ik onderhand al een echte band te krijgen, ze doet het rustig aan maar af en toe komt ze naar me toe , kwispelt even geeft me kopjes ( ja echtwaar net zoals een kat) en loopt dan snel weer weg.

ook heb ik al geleerd hoe ik met angstige honden moet werken, de belangrijkste regel is vermijd oogcontact. dus op je hurken met je rug naar de hond en dan op deze manier proberen te aaien. Werkt vaak wel heel fijn, en voor de honden ook prettig.

Onze stagebegeleidster kwam ook nog even langs en daar hebben we goede gesprekken mee gehad en is een vriendelijke vrouw.


Vandaag is er ook een nieuwe pup binnen gebracht, nouja als je dat zo kan noemen. Ze was snachts aan de poort van het dodingsstatikon vastgebonden.
Echt als ik het ooit ieamand zie doen, ik draai de rollen om , bind hun vast en neem de hond mee!!!

De filmpjes plaatsen die ik heb gemaakt lukt nog niet helemaal , ik ga even kijken hoe ik dit kan oplossen hoop dat het straks lukt.

In het appartement zitten we nu met ze 3en wat onwijs gezellig is!
Helaas is Kelly ( huisgenoot) zaterdag en zondag vrij. Dus jammer genoeg niet samen

Toen we vandaag thuis kwamen met moeie voeten , spierpijn, en klaar met de zon. Zijn we alle drie op de bank, stoel en stoel inslaap gesukkeld :)


Toen we wakker werden om 21.00 zijn we ons gaan opfrissen, zijn Kim en ik nog naar een terrasje gegaan , lekker churros en koffie gegeten en gedronken. Ook mooi mensen kijken , en over iedereen praten, want Nederlandse toeristen zijn er niet!

Daarna nog over het strand gelopen en strandkraampjes bekeken , toen rustig aan die 5 minuten terug lopen haha.
En nu slaapt kim en ben ik aan het kloten met die filmpje, koffie in de avond misschien toch niet het beste idee.
voor nu zijn er wel wat nieuwe foto's geplaatst, en ben ik heel blij dat het bij jullie morgen , vrijdag en zaterdag ook warm is haha!

Kus Dana

  • 20 Augustus 2015 - 08:33

    Fred:

    Goedemorgen Daantje,

    Na een paar dagen zijn alle werkdagen hetzelfde , dat hebben de meeste mensen.De werkzaamheden die je nu doet wordt een routine en je het zou dan leuk zijn als je nog andere werkzaamheden er bij krijgt.
    Vanddaag en morgen lekker vrij, en ga je naar de Primark in Malaga.
    Niet te veel geld uitgeven want ik heb je bankrekening geplunderd.
    Kus

  • 20 Augustus 2015 - 10:15

    Marja:

    Nou je hebt al veel over honden geleerd! Leuk ook om te zien dat het werkt en dat de honden [en jij] er meer vertrouwen door krijgen. Fijn dat je een goede werkbegeleidster hebt. Nou fijn weekend vandaag en morgen ! Ik begrijp dat je al leuke plannen hebt, bedenk wel dat alles wat je koopt ook weer terug met naar Nederland.

  • 20 Augustus 2015 - 16:02

    Lucienne:

    Dana, hoeveel honden zijn er bij jullie eigenlijk?
    Wat gebeurt er met de diertjes die niet geplaatst worden?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Mijas Costa

Spanje

op stage naar Malaga voor 11 weken

stage lopen bij : Ace Charity

Recente Reisverslagen:

09 November 2015

in nederland

24 Oktober 2015

aftellen

12 Oktober 2015

korte update

01 Oktober 2015

vakantie voorbij

13 September 2015

zaterdag 12/9
Dana

Actief sinds 09 Aug. 2015
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 5199

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2015 - 03 November 2015

Spanje

Landen bezocht: