2e werkdag - Reisverslag uit Mijas Costa, Spanje van Dana - WaarBenJij.nu 2e werkdag - Reisverslag uit Mijas Costa, Spanje van Dana - WaarBenJij.nu

2e werkdag

Blijf op de hoogte en volg Dana

18 Augustus 2015 | Spanje, Mijas Costa

allereerst wil ik even zeggen dat ik alle reacties echt onwijs leuk vindt , ik lees ze allemaal en vindt het zo fijn hoe lief iedereen is. Ik ga ze niet beantwoorden maar lees ze zeker!

en ohja me pagina is nu al 361keer bekeken!!

maar de tweede werkdag was eigenlijk vrijwel hetzelfde, er waren wat nieuwe dingen.

Ik heb een filmpje gemaakt van mij afdeling , ik heb een filmpje gemaakt van de noodhokken die afgelopen zomer geplaatst zijn en allemaal gevuld ( onwijs veel.) hoop dat het lukt de filmpjes te plaatsen
Ook word ik mishandeld op me werk en heb ik aan me rechter been een enorm grote blauwe plek , en aan de linker kant allemaal kleine blauwe plekken van honden pootjes haha, ze zijn echt leuk. soms.

ik heb van de galgo ( greyhoud haagse windhond) alexxia en constance bijgevoerd en dat ging onwijs goed, morgen neem ik de dentastick mee die ik van Sanne en Eelco heb en ga ik die aan hun twee verdelen. Ze hadden vandaag bij de hun bakje leeg.
Ik heb alexxia naar de kliniek mogen brengen voor een bloedonderzoek.

Daarnaast had ik ook nog me gewone taken met schoonmaken en voeren, ook het leuke aan dieren is dat ze diarree kunnen krijgen, heel fijn. Letterlijk ALLES zat onder bij de boxers. ( gelukkig gingen ze daarna weg voor castratie haha )
Maar de minder fijne klusjes horen er ook bij.

ik heb vandaag 5 honden van mijn afdeling voor vaccinatie naar de kliniek gebracht, 1voor1 , ze zijn zwaar en dat in die hitte poeh!

Ik heb ook nog samen met Kelly (huisgenoot en vrijwilliger bij ACE , komt daar vaker , hele leuke meid)
foto's en filmpjes gemaakt van bepaalde hondjes voor op de site en op youtube. op de filmpjes staat hoe ze met me knuffelen en hoe ze zijn in omgang met mensen. Op de foto moesten ze stil staan en op een bepaalde manier poseren, en ook nog eens in de zon en mijn schaduw en ik mocht er niet opstaan. Dat was me nogal een klus, elke keer in de zon staan een hond vasthouden.

bij het maken van de foto's was er ook nog een leuke labrador die met ze staart in de poep had gehangen en die vervolgens tegen mijn been aan ging zwiepen, ja joh genieten dit werk :)

De filmpjes ben ik zelf erg benieuwd naar die lijken me onwijs leuk.
bij 1 van de filmpjes sprong het hondje in de waterbak en daarna bovenop me schoot, ik was helemaal drijfnat. ohja ook nog leuk mijn hogedrukspuit lekt, hij nevelt richting mijn gezicht en hoe meer druk hoe meer water hij nevelt, ik was de hele dag door goed afgekoeld.

ik heb nog even een foto gemaakt van de bijtwond van de hond van het vorige verhaal , zelf denk ik dat er nog meer is gebeurd aangezien de wond enorm is en de hond erg schrikkerig is. De ex eigenares van die hond , die er dus nog 3 heeft , belde op met de mededeling dat alle honden weg moesten of anders ging ze hun ophangen. En dan te bedenken dat dat een Belg is die hier woont. Heel naar.

verder heb ik nog wat luier foto's van me lieve hondjes.

En ik geniet hier volop, het is ontzettend gezellig met ze drieën, we hebben nu ook een huishondje die extra aandacht nodig heeft tot en met vrijdag en voor de rest,

Het is hier gelukkig wel warm!

weltrusten xxxx



  • 19 Augustus 2015 - 12:46

    Fred:

    He Moppie,
    Je 2e werkdag en nu al onder de blauwe plekken en de poep.Waar moet dat heen na 10 weken.

    Bonten blauw en onder de stront?

    Gelukkig is daar ook eehd reiniger, kan je lekker douchen

  • 20 Augustus 2015 - 08:57

    Mam:

    Hoi moppie
    Gelukkig ben je goed verzekert!!!
    Onder de: poep, blauwe plekken en krassen en dat allemaal vrijwillig.
    Ik zou bijna jaloers worden. Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Mijas Costa

Spanje

op stage naar Malaga voor 11 weken

stage lopen bij : Ace Charity

Recente Reisverslagen:

09 November 2015

in nederland

24 Oktober 2015

aftellen

12 Oktober 2015

korte update

01 Oktober 2015

vakantie voorbij

13 September 2015

zaterdag 12/9
Dana

Actief sinds 09 Aug. 2015
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 5213

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2015 - 03 November 2015

Spanje

Landen bezocht: